Waiting for Barcelona

Waiting for Barcelona

Direcció: Juho-Pekka Tanskanen

Gènere: Documental

Any: 2018

Durada: 85’

Productora: Danish Bear Productions

No recomanada per a menors de 13 anys

Un dels joves sense sostre permet que entrem a la seva vida pels carrers de Barcelona. Waiting for Barcelona gira al voltant de la lluita dels migrants indocumentats que recullen ferralla i venen rèpliques il·legals. El somni de la ciutat es projecta en tothom de manera similar, però a la pràctica varia segons les circumstàncies de cadascú. No disposar dels documents correctes per poder ser un ciutadà més implica la presència de dificultats i, fins i tot, la bogeria.

Cinefòrum i Debat a càrrec de Lola López del Centre d’Estudis Africans, parlarem sobre racisme, interculturalitat i ciutat. La pel·lícula se centra en la idea de com el somni de la ciutat es projecta de forma molt similar en tots, però a la pràctica difereix segons la riquesa i condicions de ciutadania de cadascú de nosaltres. L’activitat amb Lola López ens serveix per comprendre la perspectiva intercultural i l’origen sobre els nostres prejudicis i estereotips sobre la ciutat i la diversitat cultural

Dia
Dijous 27/10/2022 19:00

ENTRADA LLIURE – CAL RESERVA PRÈVIA

  • Música Clàssica i Cinema: Dilluns corresponent a la setmana de l’activitat.
  • Vespres de Jazz i Xerrades: Dilluns anterior a la setmana de l’activitat.
  • Barcelona Districte Cultural: Quinze dies abans de l’activitat.

Les persones que no es trobin presents 20 minuts abans de l’inici de l’espectacle perdran la reserva.

Un cop començat l’espectacle no es permetrà l’entrada a la sala.

Reserva d’entrades al 93 232 78 27 i a www. fortpienc.org. Accés preferent per persones amb mobilitat reduïda i persones amb necessitats especials.

Pujar