Viaje al cuarto de una madre

Direcció: Celia Rico, 2018, 91 min.

Intèrprets: Lola Dueñas, Anna Castillo, Pedro Casablanc Noemí Hopper

La primera pel·lícula de Celia Rico emociona i encongeix el cor, amb el retrat íntim de les foscors d’una relació matern filial. El “adéu” d’una filla espantada i el “queda’t” desesperat d’una mare. El vincle que les uneix és enorme, hauran d’adaptar-se a noves vides i comprendre que,  a vegades, deixar volar és sinònim d’amor. La barcelonina Anna Castillo construeix a duo amb Lola Dueñas una pel·lícula sincera, senzilla i sensible.

Projecció precedida del curtmetratge Soleá, els nets dels altres catalans  –  Direcció: Marc Hernández, 2015, 18 min.

«Soleà» és una introspecció personal i col·lectiva de part de la tercera generació de la immigració andalusa de meitat del segle XX a Catalunya. Dirigit per estudiants de 4t curs de Comunicació Audiovisual i produït per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

Pantalla Barcelona

Pantalla Barcelona – Viaje al cuarto de una madre

Dia
Dijous 03/10/2019 21:00

Entrada lliure. Cal reserva prèvia, les places són limitades.

Reserva d’entrades: a partir del dilluns de la setmana corresponent.

Un cop començat l’espectacle no es permetrà l’entrada a la sala.

Les entrades no recollides 10 minuts abans de l’inici de l’espectacle perdran la reserva.

Reserva d’entrades presencialment, per correu electrònic (fortpienc@fortpienc.org), per telèfon (93 232 78 27) o bé a través de Inscripcions Online

Pujar