L’Acces a l’invisible

L’empoderament de la dona subjectant la càmera ha permès tenir accés a realitats que per centenars i milers d’anys han viscut sota l’ombra d’un món representat per l’home. Realitats velades, ocultes, el batec latent de les relacions humanes. La mirada de la dona ens ha enriquit a tots com a societat aproximant-nos a aquesta part del món enigmàtica. Quan la dona empodera la càmera, aquest món invisible li dóna la benvinguda com una més a la qual pertany.

 

20220323 18.30 h.

A càrrec de
A càrrec de Patricia Franquesa, directora i productora de documentals. Cofundadora de Gadea Films, ha coproduït La Mami (2019), i ha dirigit Oh dear Sara (2020), el retrat de la primera dona taxista de l'Afganistan. Actualment, està dirigint la seva nova pel·lícula Ole mi coño, la història del cas d’extorsió en què es veu implicada després del robatori del seu ordinador.

ENTRADA LLIURE – CAL RESERVA PRÈVIA

  • Música Clàssica i Cinema: Dilluns corresponent a la setmana de l’activitat.
  • Vespres de Jazz i Xerrades: Dilluns anterior a la setmana de l’activitat.
  • Barcelona Districte Cultural: Quinze dies abans de l’activitat.

Les persones que no es trobin presents 20 minuts abans de l’inici de l’espectacle perdran la reserva.

Un cop començat l’espectacle no es permetrà l’entrada a la sala.

  • Reserva d’entrades per telèfon (93 232 78 27) i a través del nostre web fortpienc.org.
  • Accés preferent per persones amb mobilitat reduïda i persones amb necessitats especials.
  • Manteniment de les distàncies de seguretat, utilització de mascareta, neteja de mans amb gel hidroalcohòlic a l’accedir al centre.
Pujar