Explorant amb simplicitat melodies, fragments i obres des d’una mirada fresca i transparent. «Clavell al balcó», cançó d’Enric Morera, dóna títol a un petit núvol de músiques creades o interpretades en una època d’eclosió artística com és el Modernisme a Catalunya. Compositors com Manuel de Falla i Claude Debussy sonaven i influenciaven els seus contemporanis. La poesia de les melodies i la ingenuïtat de les danses, l’admiració romàntica i les sonoritats impressionistes ressonen en aquesta selecció, fruit de la curiositat, el sentiment i els anhels de modernitat de l’època.
Divendres Clàssics
20210205 19 h.
- Dia
- Divendres 05/02/2021 19:00
Compartir
Entrada lliure. Cal reserva prèvia
- Reserva d’entrades: a partir del dilluns de la setmana corresponent.
- Reserva d’entrades per correu electrònic (fortpienc@fortpienc.org), per telèfon (93 232 78 27) o fes la teva reserva en línia.
- Les persones que no es trobin presents 10 minuts abans de l’inici de l’espectacle perdran la reserva.
- Un cop començat l’espectacle no es permetrà l’entrada a la sala.
……….
D’acord amb les mesures preventives:
- Aforament reduït respectant les mesures de seguretat
- Accés preferent per persones amb mobilitat reduïda i persones amb necessitats especials.
- Manteniment de les distàncies de seguretat, utilització de mascareta, neteja de mans amb gel hidroalcohòlic en accedir al centre.
