Per raons que sovint se’ns escapen, el sector musical s’ha considerat més progressista, transgressor i liberal que altres sectors artístics. En un país on la industria musical és jove, on el model de negoci i de consum ha crescut exponencialment, sobretot en les dues últimes dècades, no s’han posat les eines per créixer en igualtat. Parlarem de com la generació del baby-boom, educada majoritàriament en francès, s’ha empassat i convertit en himnes lletres de cançons anglosaxones que ara serien impensables, com hem arribat on som ara i què suposa la música com a eina de transformació. Parlar de qui dirigeix la cultura en el sector públic i el privat més enllà del que passa als escenaris i del poder de les dones com a públic majoritari i grans usuàries de la cultura.
20201027 18.30 h.
- Dia
- Dilluns 30/03/2020 19:00
- A càrrec de
- A càrrec de Carmen Zapata, presidenta de MIM (Mujeres de la Industria de la Música), gerent de l’ASSACC, (Associació de Sales de Concerts de Catalunya) i directora artística del Festival Curtcircuit.
Compartir
Entrada lliure. Cal reserva prèvia, les places són limitades.
Reserva d’entrades: a partir del dilluns de la setmana corresponent.
Un cop començat l’espectacle no es permetrà l’entrada a la sala.
Les entrades no recollides 10 minuts abans de l’inici de l’espectacle perdran la reserva.
Reserva d’entrades presencialment, per correu electrònic (fortpienc@fortpienc.org), per telèfon (93 232 78 27) o bé a través de Inscripcions Online
